Asiakaspalvelu

Alta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, niin otathan yhteyttä sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Tilaukset

Tilauksen toimituskulut

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin. Lue toimitusehdot täältä.

Tilauksen seuranta

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme lähetämme sinulle automaattisen toimitusvahvistuksen, jossa on linkki paketin seurantaan. Mikäli toimitusvahvistusta ei ole saapunut sähköpostisi saapuneet-kansioon, niin tarkistathan myös sähköpostisi roskapostit. Huomioithan, että paketin seurannassa näkyy ensimmäinen merkintä vasta kun paketti on saapunut kuljetusliikkeelle.

Postin lähetystä voi seurata täältä.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?

Tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia.

Virheellisen tilauksen voi palauttaa takaisin ja sen tilalle tehdä uuden korvaavan tilauksen. Palautetun tilauksen summan hyvitämme takaisin, kun palautus on saapunut meille.
Lue palautusehdot täältä.

Miten reklamoin viallisesta tuotteesta?

Jos olet vastaanottanut rikkinäisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Että voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti, niin pyydämme sinua lähettämään:

  • Kuvan rikkinäisestä tuotteesta
  • Yhteystietosi
  • Rikkinäisen tuotteen nimen ja määrän.

Voimme korvata rikkinäisen tuotteen alennuskoodilla korvaavaa tilausta varten tai palauttamalla tuotteesta rahat takaisin.

Väärä tai puuttuva tuote tilauksessa

Jos tilauksessa on tullut sinulle väärä tuote tai paketista puuttuu tilattu tuote, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sivun alaostasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Ilmoita asiakaspalveluumme tilausnumero, tilaajan nimi ja mikä tuote on tullut väärin tai puuttuu tilauksesta.

Tilauksen palauttaminen

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien kun tilaus on sinulle saapunut.
Palautettavan tuotteen täytyy olla myyntikuntoinen ja ehjässä paketissa.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Lue palautusehdot täältä.

Valikoima ja tuotteet

Mitä tuotteita Black Horse -verkkokaupassa myydään?

Black Horse -valikoima koostuu brändin omista alusvaatteista ja vaatteista miehille ja pojille.

Mistä tiedän oikean vaatekoon?

Kokotaulukostamme voit tarkistaa alusvaatteidemme sopivan koon. Katso taulukko täältä.

Teknisiä kysymyksiä

Miten syötän alennuskoodin tai lahjakortin?

Syötä alennuskoodi kassalla kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "käytä"-nappia. Näin kassa poistaa automaattisesti alennuskoodin lupaaman summan.

Alennuskoodi ei toimi?

Jos alennuskoodi ei kassalla toimi, niin tarkistathan seuraavat asiat:

  • Onko alennuskoodilla minimitilausraja ja onko ostoskorin tuotteet yli sen rajan?
  • Onko alennuskoodissa kirjoitusvirheitä?
  • Onko alennuskoodi vanhentunut?
  • Onko koodin käyttöä rajoitettu?

Mikäli palautteesi koskee virheellistä tuotetta, tarvitsemme valokuvat tuotteesta/virheestä ja tuotepakkauksesta sekä mahdollisimman tarkan kuvauksen tuotteesta; väri, koko, tuote/ean-koodi. Säilytä tuote, kunnes olemme olleet sinuun yhteydessä. Saatamme pyytää sinua toimittamaan sen vielä meille. Mikäli palautteesi tai kyselysi liittyy verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen, tarvitsemme myös tilausnumeron.