Asiakaspalvelu

Alta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, niin otathan yhteyttä sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Tilaukset

Tilauksen toimituskulut

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin. Lue toimitusehdot täältä.

Tilauksen seuranta

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme lähetämme sinulle automaattisen toimitusvahvistuksen, jossa on linkki paketin seurantaan. Mikäli toimitusvahvistusta ei ole saapunut sähköpostisi saapuneet-kansioon, niin tarkistathan myös sähköpostisi roskapostit. Huomioithan, että paketin seurannassa näkyy ensimmäinen merkintä vasta kun paketti on saapunut kuljetusliikkeelle.

Postin lähetystä voi seurata täältä.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?

Tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia.

Virheellisen tilauksen voi palauttaa takaisin ja sen tilalle tehdä uuden korvaavan tilauksen. Palautetun tilauksen summan hyvitämme takaisin, kun palautus on saapunut meille. Lue palautusehdot täältä.

Miten reklamoin viallisesta tuotteesta?

Jos olet vastaanottanut rikkinäisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Että voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti, niin pyydämme sinua lähettämään:
- Kuvan rikkinäisestä tuotteesta
- Yhteystietosi
- Rikkinäisen tuotteen nimen ja määrän.

Voimme korvata rikkinäisen tuotteen alennuskoodilla korvaavaa tilausta varten tai palauttamalla tuotteesta rahat takaisin.

Väärä tai puuttuva tuote tilauksessa

Jos tilauksessa on tullut sinulle väärä tuote tai paketista puuttuu tilattu tuote, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sivun alaostasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Ilmoita asiakaspalveluumme tilausnumero, tilaajan nimi ja mikä tuote on tullut väärin tai puuttuu tilauksesta.

Tilauksen palauttaminen

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien kun tilaus on sinulle saapunut.
Palautettavan tuotteen täytyy olla myyntikuntoinen ja ehjässä paketissa.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Lue palautusehdot täältä.

Valikoima ja tuotteet

Mitä tuotteita Black Horse -verkkokaupassa myydään?

Black Horse -valikoima koostuu brändin omista alusvaatteista miehille ja pojille.

Mistä tiedän oikean vaatekoon?

Kokotaulukostamme voit tarkistaa alusvaatteidemme sopivan koon. Katso taulukko täältä.

Mitä on tuotteissa mainittu GOTS-sertifioitu luomupuuvilla?

GOTS tulee sanoista Global Organic Textile Standard ja on kansainvälisesti tunnettu standardi luomutekstiileille. GOTS-merkki takaa, että ainakin 70% lopputuotteen materiaalista on luomua. Meidän GOTS-sertifioidut alusvaatteemme koostuvat 95% luomupuuvillasta.
Olemme valinneet GOTS:n, koska sen vaatimukset koskevat kaikkia tuotantoprosessin vaiheita, ei vain raaka-aineita. GOTS-sertifiointi edellyttää koko tuotantoprosessin hyväksymistä ekologisesta raaka-ainetuotannosta valmiiseen tuotteeseen. Kaikkien toimittajien ja alihankkijoiden on oltava sertifioituja, ja ympäristövaatimusten ohella jokaisen tuotantovaiheen tulee täyttää myös viljelijöitä ja työntekijöitä suojaavat sosiaaliset määräykset.
Siirryimme GOTS-sertifioituun luomupuuvillaan, koska haluamme edistää vastuullista ja läpinäkyvää tekstiiliteollisuutta.

GOTS-sertifioitu luomupuuvilla on parempi valinta muun muassa siksi, että:
• Tuotannossa käytetään 10 x vähemmän vettä kuin tavallisen puuvillan tuotannossa.
• Ihmisille, eläimille ja ympäristölle haitallisten kemikaalien käyttö on kiellettyä.
• Viljelystä aiheutuu jopa 94% vähemmän kasvihuonepäästöjä.
• GOTS-sertifikaatti takaa materiaalin jäljitettävyyden viljelystä lopputuotteeseen.

Osta GOTS-sertifioituja tuotteita täältä.

Mitä on tuotteissa mainittu GRS-sertifioitu kierrätetty mikrokuitu?

GRS tulee sanoista Global Recycled Standard. Se on kansainvälinen kierrätysstandardin merkki ja merkintäjärjestelmä, joka todistaa kierrätettyjen materiaalien pitoisuudet eri tekstiileissä. Global Recycled Standard -sertifikaatti on yksi tiukimmista kierrätysmateriaalien standardeista. GRS takaa sertifioinnin jokaiselle tuotantovaiheelle, vähentää tuotannosta aiheutuvia haitallisia vaikutuksia ihmisiin ja ympäristöön sekä takaa, että kierrätetty materiaali on turvallista.
GRS-sertifiointi edellyttää, että tuotteen valmistuksessa on käytetty vähintään 20% kierrätysmateriaalia. Black Horsen GRS-sertifioiduissa tuotteissa on käytetty vähintään 88% kierrätysmateriaalia.
Konsernimme GRS-sertifiointinumero on 846970 ja sen on sertifioinut Control Union, Alankomaat.

Osta GRS-sertifioituja tuotteita täältä.

Teknisiä kysymyksiä

Minne syötän alennuskoodin?

Syötä alennuskoodi maksu-sivulla kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "käytä"-nappia. Näin kassa poistaa automaattisesti alennuskoodin lupaaman summan.

Alennuskoodini ei toimi?

Jos alennuskoodi ei kassalla toimi, niin tarkistathan seuraavat asiat:

- Onko alennuskoodilla minimitilausraja ja onko ostoskorin tuotteet yli sen rajan?

- Onko alennuskoodissa kirjoitusvirheitä?

- Onko alennuskoodi vanhentunut?

- Onko koodin käyttöä rajoitettu?

  • Mikäli palautteesi koskee virheellistä tuotetta, tarvitsemme valokuvat tuotteesta/virheestä ja tuotepakkauksesta sekä mahdollisimman tarkan kuvauksen tuotteesta; väri, koko, tuote/ean-koodi. Säilytä tuote, kunnes olemme olleet sinuun yhteydessä. Saatamme pyytää sinua toimittamaan sen vielä meille. Mikäli palautteesi tai kyselysi liittyy verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen, tarvitsemme myös tilausnumeron.